GSOMEM / GAZİANTEP SANAYİ ODASI MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ

Müşteri İlişkiler Yönetimi Eğitimi

Müşteri İlişkiler Yönetimi Eğitimi

Müşteri İlişkiler Yönetimi Eğitimi
EĞİTİMİN ADI Müşteri İlişkiler Yönetimi Eğitimi
KOD MD-210
AMACI Bu eğitim; Çalışanların ve yöneticilerin günümüzdeki müşteri ihtiyaçlarını anlamasını, Satış sürecini yönetmesini ve satış sonrası müşteri taleplerini karşılama yöntemlerini öğretmeyi hedeflemektedir.
EĞİTİM İÇERİĞİ

• Müşteri, Tanımlar, temel kavramlar
• MİY tanımı, kapsamı, önemi
• Müşterilerle iletişim ve boyutları
• Hizmetlerde müşteri bağlılığı ve kalite
• Müşteri ilişkilerinde stratejik yaklaşım
• MİY planlaması ve uygulama süreci
• Örgüt kültürü ve müşteri ilişkileri
• MİY uygulamaları
• MİY karşılaşılan sorunlar ve çözümleri
• Müşteri ilişkilerini ölçme ve ölçme teknikleri

EĞİTİMCİLER Lisans veya Yüksek lisan eğitimini tamamlamış konu hakkında uzmanlığı olan eğitmenler ve yöneticiler.
KİMLER KATILABİLİR

• Müşteriyle herhangi bir şekilde temas kuran tüm çalışanlar, Müşteri ilişkileri, Pazarlama, CRM takımı çalışanları, Bölüm yöneticileri.

HER BİR KURS GRUBU SAYISI 20 Kişi
EĞİTİM SÜRESİ 20 Saat
EĞİTİM YERİ GSO-MEM- Gaziantep Sanayi Odası Mesleki Eğitim Merkezi